Chì ghjè a diffarenza trà a termocoppia è a resistenza termale?

- 2021-10-07-

Attualmente, utermocoppieutilizatu à l'internaziunale anu una specificazione standard. I rigulamenti internaziunali stipulanu chì i termocoppii sò spartuti in ottu divisioni diffirenti, à dì B, R, S, K, N, E, J è T, è a temperatura misurata hè più bassa. Si pò misurà minus 270 gradi Celsius è sin'à 1800 gradi Celsius. Frà elli, B, R è S appartenenu à a serie di platinu di termocoppi. Siccomu u platinu hè un metallu preziosu, sò ancu chjamati termocoppie di metalli preziosi è quelli chì restanu sò chjamati termocoppie di metallu.


Ci hè dui tippi ditermocoppie, tipu cumuni è tipu blindatu.

E termocoppie ordinarie sò generalmente cumposte da termodu, tubu isolante, manica protettiva è scatula di giunzione, mentre chì a termocoppia blindata hè una cumbinazione di filu di termocoppia, materiale isolante è manica protettiva in metallo. Una cumbinazione solida furmata da allungamentu. Ma u signale elettricu di a termocoppia hà bisognu di un filu speciale per trasmette, stu tipu di filu hè chjamatu filu di compensazione.
Diversi termocoppie necessitanu diversi fili di compensazione, è a so funzione principale hè di cunnette cù u termocoppia per mantene l'estremità di riferimentu di u termocoppiu luntanu da l'alimentazione, in modu chì a temperatura di l'estremità di riferimentu hè stabile.

I fili di cumpensazione sò divisi in dui tippi: tippu di compensazione è tippu di estensione
A cumpusizioni chimica di u filu di estensione hè a stessa cum'è quella di u termocoppiu chì hè cumpensu, ma in pratica, u filu di estensione ùn hè micca fattu di u stessu materiale cum'è u termocoppiu. In generale, hè rimpiazzatu da un filu cù a listessa densità di l'elettronitermocoppia. A cunnessione trà u filu di compensazione è u termocoppiu hè generalmente assai chjaru. U polu pusitivu di u termocoppiu hè cunnessu à u filu rossu di u filu di compensazione, è u polu negativu hè cunnessu à u culore restante.

A maiò parte di i fili di compensazione generale sò fatti di lega di rame-nichel.
Thermocouple hè u dispusitivu di temperatura più largamente utilizatu in a misurazione di a temperatura. E so caratteristiche principali sò una larga gamma di misurazione di a temperatura, un rendimentu relativamente stabile, una struttura simplice, una bona risposta dinamica, è u trasmettitore di cunversione pò trasmette segnali di corrente 4-20mA remotamente. , Hè cunvenutu per u cuntrollu automaticu è u cuntrollu centralizatu.

U principiu ditermocoppiaa misura di a temperatura hè basatu annantu à l'effettu termoelettricu. Cunnettendu dui cunduttori o semiconduttori diffirenti in un ciclu chjusu, quandu e temperature à i dui junctions sò diffirenti, u putenziale termoelettricu serà generatu in u ciclu. Stu fenominu hè chjamatu effettu termoelettricu, cunnisciutu ancu effettu Seebeck. U putenziale termoelettricu generatu in u ciclu chjusu hè cumpostu di dui tipi di putenziali elettrici; a differenza di temperatura putenziale elettricu è u putenziale elettricu di cuntattu.

Ancu s'è a resistenza termale hè ancu largamente usata in l'industria, a so applicazione hè limitata per via di u so intervallu di misurazione di a temperatura. U principiu di misurazione di a temperatura di a resistenza termale hè basatu annantu à u valore di resistenza di u cunduttore o di u semiconductor chì cambia cù a temperatura. caratteristica. Hà ancu assai vantaghji. Si pò dinù trasmette segnali elettrici remotely. Havi alta sensibilità, stabilità forte, intercambiabilità è precisione. Tuttavia, hà bisognu di alimentazione è ùn pò micca misurà istantaneamente i cambiamenti di temperatura.

A temperatura misurata da a resistenza termale utilizata in l'industria hè relativamente bassu, è a misurazione di a temperatura ùn hà micca bisognu di un filu di compensazione, è u prezzu hè relativamente prezzu.